GÖZTEPE

0216 567 12 22

MERDİVENKÖY

0216 602 12 22

CREA PSİKOLOJİ VE DANIŞMANLIK

0216 567 12 22

123 456 789

info@example.com

Goldsmith Hall

New York, NY 90210

07:30 - 19:00

Monday to Friday

Atölyelerimiz

EğitimAtölyelerimiz

İNGİLİZCE EĞİTİMİ

İngilizce derslerimiz, İngilizce öğretmenlerimiz ve Native öğretmenimiz tarafından her gün 2 saat olmak üzere, haftada 5 gün uygulanmaktadır. Yıllık İngilizce eğitim planımızda belirlenen konular, günlük konuşma dilini destekleyen içeriktedir. Bu konular; eğlenceli ve öğrenmeyi destekleyici video, şarkı ve oyunlarla, geniş kapsamlı öğrenme ortamına ulaşmayı sağlar. Günlük konuşma dilini destekleyen Craft, math, topic, drama, story aktiviteleri zenginleştirilmiş programımızı desteklemek amacıyla kullanılmaktadır. Kurumumuzda yıllık eğitim programımız ile tam uyumlu ‘’National English Education for Gifted Children ‘’ kitapları kullanılmaktadır.

PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK

Kurumumuzda Rehber öğretmenimiz tarafından her öğrencimiz için gözlem gelişim dosyası oluşturulmaktadır. Sınıf ortamı içinde öğrencilerimizi gözlemleyen öğretmenimiz birtakım gelişim testleri de uygulayarak düzenli olarak çocukların gelişim raporlarını hazırlamaktadır. Hazırlanan raporlar birebir veli görüşmeleri ile velilere iletilmektedir. Bu görüşmelerde paylaşılan çocuk gözlem formları, çocukların güçlü ve zayıf yönlerini gösterdiği gibi bazı beceri ve yeteneklerinin ortaya çıkarılmasını sağlar.

Çocuklarda Felsefe konuşmaları, psiko-drama, yaratıcı düşünme becerileri dersleri de rehberlik öğretmenimiz tarafından uygulanan ve çocukların gelişim takibi için kullanılan branş derslerindendir.

GASTRONOMİ ATÖLYESİ

Çocuklarımız; Gastronomi Atölyemizde Diyetisyenimiz ile sağlıklı beslenme ve beslenme alışkanlıkları hakkında sohbetler yaparak besinleri tanıma fırsatını bulur. Sağlıklı yiyecek ve içecekler hazırlarken yiyeceklerin tatlarını, hangi malzemelerden, nasıl yapıldığını keşfeder ve farklı malzemeleri kullanarak yeni tatlar yaratmanın keyfine varır. Küçük gurmelerimizin eğlenerek yaptığı kurabiyeler ve poğaçalar onların küçük kas gelişimini de destekler.

Sofra kültürünü geliştirmek ve Türk mutfağını tanımalarını sağlamak amacıyla eğlenerek ve öğrenerek yapılan mutfak etkinliği dersimiz küçük şeflerimiz için özel hazırlanmış mini mutfağımızda yapılmaktadır.

LİDERLİK ATÖLYESİ VE FELSEFE

Liderlik atölyesinde; yaş gruplarına göre düzenlenmiş etkinliklerle, karar verme, gruba önderlik etmek ve sorumluluk alabilme yeteneklerinin geliştirilmesi hedeflemektedir. Çocuklarla tarihteki ünlü liderleri tanımak, onların hayatını ve liderlik özelliklerini tartışmak atölye çalışmamızın ayrılmaz bir parçasını oluşturmaktadır.

YARATICI YAZARLIK ATÖLYESİ

Çocuklarla birlikte yeni hikayeler keşfetmek, onların rengarenk hayal dünyasını yansıtmak, bazen bir resimden, gördüğümüz bir rüyadan, bazen de yarım kalmış bir masaldan oluşturduğumuz hikayelerle hayallerimizdeki karakterleri canlandırmak, onlarla yeni maceralar oluşturmak, yaratıcılığımızın sınırlarını zorlamayıp hayal gücümüzü sınırsızlaştırmayı Çocuklara tarihteki ünlü liderleri tanıtmak onların hayatını ve liderlik özelliklerini anlatmak atölye çalışmasının sağlıyor.

AKIL VE ZEKA OYUNLARI ATÖLYESİ

Çocukların zihinsel becerilerini güçlendirmeyi hedefleyen oyunlardır. Tüm oyunlar hedef ve kazanımlara göre gruplandırılıp, sıralandırılmıştır. Çocuğun temel işinin oyun olduğu bilinci ile farkına varmadan öğretmeyi hedefler. Oyun oynarken; özgüven duygusunun kazanımı, problem çözme becerisinin gelişimi, kazanma kaybetme, sıra alma, sıra bekleme ve karar verme gibi beceriler, hedeflediğimiz bazı kazanımlardır.

YARATICI DÜŞÜNME/SCAMPER

Hayal gücü bilgiden daha önemlidir. Çünkü bilgi sınırlıyken hayal gücü tüm dünyayı sarmalar.
ALBERT EINSTEIN

Okul Öncesi Eğitim ‘in amaçlarından biride çocukların yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmektir. Hayal kurma, farklı düşünme, orijinallik ve sezgi, yaratıcı düşünmenin en önemli unsurlarındandır. Çocuklar SCAMPER Tekniği ile bu aşamaların hepsini kullanarak var olan durumdan yeni bir ürün ortaya koyabilmektedirler. Atölyemizde ,düşünce oyunlarının kullanılması sureti ile düşünce becerilerinin ve buna bağlı temel yaşam becerilerinin eğitimi ve gelişimini sağlayan benzersiz bir yaklaşım uygulanır.. Düşünce oyunları yalnızca bilişsel becerilerin gelişimine katkı sağlamakla kalmayıp, düşünce süreçleri ile ilgili farkındalık yaratılması ve bu esnada da farklı duygusal ve sosyal durumlarla daha etkin baş edebilme yeteneğinin gelişmesini de destekler. Programın merkezinde bulunan “Oyun Oynama” deneyimi, çocuklarda derinlemesine öğrenme süreci için gereken motivasyon ve ilgiyi uyandıran, eğlenceli, heyecanlı ve sürükleyici bir süreçtir.

EKOLOJİ/TARIM ATÖLYESİ

Tarım ve ekoloji atölyesi, dokun, dene ve öğren ilkeleriyle çocuklarımızın yaşayarak ve keşfederek öğrenmelerini hedefler.

Küçük yaştan itibaren çocuklarımıza doğa sevgisini aşılamak, kendi sebzelerini yetiştirmek, küçük canlıları, kuşları gözlemlemek, doğa daki yaşam döngüsünü keşfetmek, Yağmur yağdırabilir miyiz? Hangisi daha sıcak? Tırtıl nasıl kelebek oldu? Gibi sorulara cevap bulmak minik meraklı çocuklarımız ile ekoloji atölyesinde daha eğlenceli hale geliyor.

Kendi fasulyelerimizi, maydanozlarımızı, domateslerimizi, biberlerimizi yetiştiriyoruz. Kuşların kışın beslenmeleri için kuş evleri hazırlıyoruz. Ekolojik sistemi tanıyor ve bizim için ne kadar önemli olduğunu öğreniyoruz. Yaz – kış devam eden Tarım Atölyesi çalışmalarımız ile bulundukları doğayı daha yakından tanımaları ve sürekli etkileşim içinde olmalarını amaçlıyoruz.

HAYAL TASARIM VE SANAT ATÖLYESİ

“zekanın asıl işareti, bilmek değil hayal etmektir ‘’ Albert Einstein

Hayal tasarım ve atölyesini bu bakış açısından yola çıkarak çocuğun hayal gücünün güçlendirmesi ve hayal ettiğini ürüne dönüştürebilme becerisini kazandırmak hedefiyle kurulmuştur. Sanat atölyesinde de Çocuklar, kil, resim, kolaj, el boyası, sulu boya, çamur, lego gibi araçlarla kendini ve duygularını özgürce ifade etmeyi öğreneceklerdir.

Farklı sanat dallarında değişik teknikler kullanarak oluşturdukları resim, heykel ve diğer çalışmalar aracılığıyla hissettiklerini, düşüncelerini özgürce aktarma fırsatı bulacaklardır.

İKİNCİ DİL FRANSIZCA (ATÖLYESİ)

Küçük yaşlarda, beyin emici bir sünger gibidir. Bu nedenle ne kadar erken öğrenmeye başlanırsa o kadar iyi sonuç alınması doğaldır. Küçük yaşlarda anadilin yanında başka bir dil öğrenen çocuklar, kolaylıkla diller arasında geçiş yapabilmektedir.

Okulumuz bünyesinde yer alan Fransızca dersleri, günümüzde Fransa da uygulanmakta olan yeni sistemin ülkemize uyarlanmış şekli ile verilmektedir.Her yaş grubunun özellikleri, pedagojik açıdan ele alınarak, hafıza kartları, oyunlar ve şarkılar eşliğinde yapılmakta ve günlük kısa konuşma kalıplarını içermektedir.

Müzik çocuk için sihirli bir olgudur. Dokunmak ve böylece bir müzik ortaya çıkarmak keyfi her çocuğun içinde olan bir duygudur. İşte Orff Metodu kısaca, her çocuğun bir müzisyen olduğunu söyleyerek, sizi bu gerçek ama fantastik dünyaya çağırmaktadır. Orff sınıflarında xylofon, metalofon, kastanyet, çan, marakas, cymbals, tamburin, timpani, gong, bardak gibi metalik ve tahtadan çeşitli enstrümanlar kullanılmaktadır.

Çoğu zaman öğretmenin okuduğu bir hikaye ile başlayan ders, hikayenin dinleyenlerce anlatılmasıyla devam eder. Ancak bu ikinci aşamada herkes ellerini dizlerine vurarak bir ritm uygulamaktadır. Ardından, öğretmen öyküyü tekrar okuduğunda, her çocuk enstrümanla ritmik bir biçimde eşlik eder. Önemli olan doğru ritmin bulunmasıdır.

Bu sistem sonucunda, dikkat toplama, yaratıcılık, ses kullanımı, denge, grup ilişkileri, yalnız müzikal değil entelektüel düşünme biçiminin de gelişmesi gibi çocuğun gelecekteki hayatını etkilemekte çok önemli olan artı değerler kazanılmaktadır. Orff grup içerisinde bireysel gelişimi, hissettirmeden gerçekleştirme yönünde çok etkili sonuçlar vermiştir.